SE DENNA FILM!

Bortom kön med läppstift som amulett. Bet ihop käkarna så hårt att jag fick kramp. Helt skakig med skyhög puls. Så vacker. På Folkets bio över landet.

Om fittforfight

Vulvaaktivist
Det här inlägget postades i Fittips och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till SE DENNA FILM!

  1. Joan skriver:

    GILLA, GILLA, GILLA!

  2. Lola skriver:

    Jag kom just hem efter att ha sett den och så fick jag syn på detta inlägg :) Jag älskade filmen! Lågmäld och explosiv på samma gång. Skönhet och ångest i samma paket. Suuuupervackert foto och fantaaaastiskt vackra texter.

  3. hij skriver:

    jo jag har sett den, den var bra. men jag fattar inte det engelska namnet…??

Kommentera

