Varför blir jag sjukt kåt dagen innan mens?

Alltså imorrn ska jag få min mens. Hela dagen idag har jag känt mig så sjukt kåt.  Långt utöver en vanlig söndag. Som att fittan är lite extra aktiv, vill bli smekt och är svullen utöver det vanliga. Lite vidgad typ. Hela tiden. Känns också som att livmodern är lite extra med i kåtkänslan.

Varför blir det så, är det nått jox med hormoner eller annat? Alltså det kommer ju som en rutin dagen innan mens. Nån som vet?

(Annars får jag googla. Och göra en följetång på detta ämne)

7 thoughts on “Varför blir jag sjukt kåt dagen innan mens?

  1. Min google-fu är inte på topp ikväll så jag hittade inga källor och vet därför inte om detta stämmer, men jag har hört att testosteronnivåerna är som högst i kroppen precis innan en ska ha mens. Och testosteron är ju ett hormon som påverkar lusten.

    Intressant att du skriver dagen innan. Jag upplever samma ”fenomen” men för mig rör det sig om en hel vecka innan jag ska ha mens, och det kan ibland nästan lugna ner sig lite dagen innan.

  2. Jag känner samma sak. Dagen innan mens blir jag kåt. Har alltid tyckt att det är lite konstigt, reproduktionsmässigt borde man ju rimligtvis bli det under ägglossningen…

    • Även om det verkar vara lite olika så verkar det finnas ett mönster, förutom ett rimligt mönster som du Cissi nämnde… verkligen orimligt. Jag tror att detta måste undersökas mer om, vi skall leta i några kontakter och se om vi kan få ett så kallat ”expert” utlåtande för att se vad hen har att säga… to be continued!

  3. Tja! Enligt mitt biologpäron som har diskuterat detta med mig är det tydligen kroppens ”ajfan bara lite tid kvar att skaffa barn nu” – signal, en liten sistaminuterreflex innan joxet ska ut.

  4. men..! jag upplever precis samma sak, fast gärna hela mensen ut.. typ som att kroppen vill säga åt mig att ligga för nu jävlar är det safe. (även om det alltid är safe för mig..) speenande!

  5. fff granskar Encyclopedia Erotica – del åtta | fitt for fight

Kommentera

