Fittan frågar Malin Träff

I morgon, alltså lördag 4 juni, är det dags för SlutWalk Stockholm. Alla bara måste komma dit och demonstrera med oss. Ni måste! Redan idag får Malin Träff från Freshest och SlutWalk Sthlm, en av de som arrangerar hela SlutWalk Sthlm, svara när fittan frågar. Vi tycker att initiativet är helt fantastiskt, och ruggigt välbehövt,  så vi hurrar högt för grymma personer som Malin!

Vilket är ditt favoritord för det kvinnliga könsorganet?
Fitta, såklart. Men med en fyraårig dotter har jag svårt att klara mig utan ‘snippa’. Namnet är inte optimalt men vafan, det är ju hur fint som helst att förskolebarnen har fått ett namn på flickornas underliv.

Ett ord som innebär att de vet att de snackar om samma sak. Om sitt underliv. Jag har hört en massa snipp-snack bland barnen vilket jag önskar att jag själv haft som liten. Känns jävligt viktigt.

Är det viktigt att snacka fitta?
JA! Låt oss prata om fittan. Låt oss lära känna den bättre.

Berätta gärna om ett härligt eller hemskt fittminne. Eller både och.
Det måste ju bli när jag födde barn. Det är det jävligaste fittminne jag kan tänka mig. Och samtidigt det bästa. Hur i helvete kan den göra det där?! Det spricker och det blöder och det gör ont så in i helvete och när man inte tror det kan bli värre så kommer ett helt barn ut ur den! Och sen – håll i er – så återhämtar den sig!

P.S Möt oss på Mynttorget imorgon lördag kl 14.45, snygga fitt for fight-vimplar till alla så långt det räcker!

One thought on “Fittan frågar Malin Träff

  1. Fittan frågar: Anna Åhlund, illustratör – fitt for fight

Kommentera

