Ge mig ett aaaaaa!

Jag gillar inte penetrationshets. Som att sex bara är penis i fitta och att allt annat är antingen förspel eller perverst. Jag vill ha slick, smek, kläm, mun, rumpa och klitta. Men jag vill också ha riktigt djup stimulering, att verkligen känna att jag omsluter något. Det finns tydligen en punkt som kallas A och ligger långt inne i fittan, nästan vid livmodern.

Vår bibel Stora sexboken skriver ”G-punktens mindre kända men ack så trevliga granne heter a-punkten. Det står för ‘anterior fornix erogenous’ och är ett område snarare än en punkt med många känsliga nervändar inne i slidan.” Den ligger likväl som g-punkten på främre väggen av slidgången men en bit längre in framför livmodertappen.

I ett vaginalt heterosamlag kan a-punkten stimuleras framförallt om jag lägger upp benen på killens axlar medan jag ligger på rygg och omsluter hans kuk. Enligt bibeln kan den också nås med leksaker eller fingrar, men det har jag aldrig lyckats med tyvärr.

I det annars så förträffliga radioprogrammet Ligga med P3 dissas ställningen som då får öknamnet Kalkonknullet. Det kanske beror på att det för många innebär att livmodertappen stöts till på ett inte alls angenämt sätt, men för andra är det tvärtom en fantastisk njutning, som för mig. Det visar ju bara hur en fitta inte är den andra lik. Vi får helt enkelt hitta det som funkar för just den fitta vi har eller får äran att möta.

One thought on “Ge mig ett aaaaaa!

  1. Nice. Ska genast lägga bloggen till mina favoriter, alla kan vi – och behöver lära oss mer. Lite mer, lite annat och lite kul.

Kommentera

