Grupplaba

Jag läste precis Mian Lodalens Tiger. Jag kunde typ inte slita mig. Jag älskar verkligen tonårsskildringar, och den här var så himla fin och intensiv. Även om Tiger tänker att hennes sexualitet delvis måste stanna i garderoben, så är en annan del av den i högsta grad out and about. Hon och hennes tjejkompisar grupplabar, alltså runkar ihop, i duschen. En i taget onanerar med duschmunstycket, medan de andra glatt betraktar ansiktsuttrycken på den som det går för. Och detaljer, som den här observationen under maskinskrivningslektionen i skolan:

”Och jag skriver fortfarande med pek- och pullfingrarna.”

Kommentera

