Smaskigaste klippet. Måste ses!

Även om rubriken antyder en mäklares tomma löften så är klippet ett av det mest upplysande jag någonsin sett. Det är Ligga med P3 vi har att tacka (än en gång) för tipset om denna fittslickarskola av rang. Länken går via deras hemsida eftersom jag gillar deras kommentar, så klicka här och luta dig tillbaka.

Ha en treflig fittafton kära vänner!

One thought on “Smaskigaste klippet. Måste ses!

  1. Alltså den här fittskolan. Jag älskar den! Jag älskar den fast den känns lite mainstream-porrig och heteronormativ på sina håll (killar, tänk er utifrån er kuk osv). Jag älskar den här kvinnan som vet hur en fitta ska behandlas!

    Kollade den och min känsla typ hela tiden var: Varför visste jag inte det här? Och det här? Och det här? Jag trodde jag kunde smeka fitta och att jag var uppfinningsrik osv. Nu kan jag helt plötsligt så mycket mer!

    Visade klippet till en partner och idag när vi hade sex så testade han lite olika metoder/grepp. Sexet blev så sjukt bra och det kändes som jag upptäckte nya jävla dimensioner av min fitta. Både de yttre och de inre delarna.

    Nu är jag efter-sex-lyrisk och orkar inte formulera mig snyggt. Känner bara en stor tacksamhet till milfen Nina, Ligga med P3 och min egen fittaktivism.

Kommentera

