Finne på Fittan

FYI…

… så har jag en sådan där inombordare (en finne som inte har något gult utlopp som man kan klämma sen är det över, utan som bara växer utan att synas), stor som en mindre ärta, mitt på min ena yttre blygdläpp. AND IT AIN’T FUNNY! Döda den med kärlek och onani – ain’t working. Döda den med våld genom att tvångsklämma – ain’t workning and ain’t doing it again, de gö´ ba´ för ont!

Ah, jag ville bara ha det sagt, just för att jag har aldrig befunnit mig i en situation där man pratat om finnar på fittan (som ej är ett resultat av rakning gone bad). Den försvinner, men då kommer jag med en annan story av en annan lustig sak jag fått på fittan  –  den försvann också, men mer om det sen!

Tack och hej!

5 thoughts on “Finne på Fittan

  1. Det är inte roligt med finne på fittan! Särskilt inte om den känns hela tiden. Apoteket har en gelé som man lägger direkt på finnen. Den är bakteriedödande och får huden att fjälla av lite. Eftersom din finne sitter på yttre blygdläppen är det ingen fara att använda gelen där. För mig är den iaf supereffektiv på sådana där envisa finnar som inte går att klämma. Annars kan du ta en smärtstillande tablett med acitylsalicylsyra (treo, ipren) och bryta isär, fukta och hålla mot finnen ett tag.

    Lycka till! Väntar med spänning på att få höra om nästa fittbesvär.

  2. Jag har mördat några sådana men de kommer tillbaka, de jävlarna… Jag fick någon antibacteriell gel utskriven på apoteket. Tack för tipsen ovan!!

Kommentera

