Fröken Olov visar vart fittan skall stå!

Jag blir alltid djup imponerad och inspirerad av personer som besitter en poetisk och konstnärlig förmåga för jag saknar den helt, en rationell akademiker som jag är. Därför blev jag eld och lågor när jag jag skådade Fröken Olov (Jilda, Li och Mikael) och deras vinnande bidrag i SM i Poetry Slam 2011 i grenen triathlon som är en laggren i poesi, dans och musik. Enligt Fröken Olov så fick de både väldigt höga betyg (damn right) samt väldigt låga (kanske beviset på att fittpoesi behövs). Skåda och ge er hän lite poetry slam!

Kommentera

