Sjukt mäktig stenfitta

Hej fitt for fight!

Fick just reda på att ni fanns och känner mig himla lycklig. Fantastiskt!
Jag var ute och paddlade kajak med min partner och en vän i Ålands skärgård en helg i mitten av juli och helt plötsligt fick jag se stenfittan. Vi stannade till och tog fram kameran eftersom den var så himla fin! Skickar med 3 foton så ni får se. Fittan finns på Dånö gamlan…
Allt gott!
Aino
Aino, alltså detta är inte något en ser var dag! Tackar och bockar allra ödmjukast för denna spaning a la naturens under!
3 thoughts on “Sjukt mäktig stenfitta

  1. jisses, jag som ser fittor överallt. mängder av varumärken är fittor, mängder av växter, maträtter och liknande är fittor. börjar man se fittor i allt som är fittliknande är det fan omöjligt att sluta se dem. förr såg jag kukar i allt, numera är det fittan som spökar överallt i mitt liv. jag gillar att dela med mig av denna förbannelse/välsignelse/tvångstolkning.

Kommentera

