Appropå förra inlägget om blydläppar och hela grejen!

Så blev jag arg, precis som min kära fittkollega som skrev inlägget, och kunde relatera det tillbaka till mig själv.

Mina två inre blygdläppar är olika stora, ena liten och den ena lång och smal. När jag började upptäcka min fitta tyckte jag att den långa var lite obehaglig men ändå intressant. Den var var liksom tunn och väldigt töjbar, ofta lite blå i färgen och inte så känslig (okåtad alltså), kunde dra i den åt alla möjliga håll. Tyckte det va kul… men var det normalt tänkte jag?! Ibland är den faktiskt i vägen, kan skava om man cyklar – då får man peta in den (precis som alla snubbar gör när dom lägger kuken åt ett mer bekvämligt håll om den smitit iväg). Ibland när jag har omslutande sex så kan den råkas vikas in in i fittan och deras med i juckandet, inte skönt, då får man börja om och lägga den åt sidan.

Idag, efter de kritiska tonåren + några år till så vet jag att min fitta är sjukt normal och vi trivs ihop.. jag och mina två blygdisar av olika storlekar. Personligen föredrar jag fittor med långa inre blygdläppar som gärna sticker ut, när man slickar så kan man liksom leka mer med dem. Suga och dra i dem på ett annat sätt. Men en fitta som korta är precis lika önskvärt, och som alltid, sexet hänger ju på personen inte på könsorganen. Hoppas ni trivs med era egna, och andras, fittor precis så som de är!

Detta bildspel kräver JavaScript.

ps. Jag kommer i framtiden skriva om att vissa etniska grupper i afrika föredrar lååånga blygdläppar, många strechas ut för att nå normen om de lååånga blygdläpparna. En annan sida av samma mynt, normer som begränsar den enskilda människan hur den än är utformad! ds.

8 thoughts on “Appropå förra inlägget om blydläppar och hela grejen!

  1. Det där är ju ingenting, herregud! Dina är små och söta ju! Jag gillar mina också, och de är betydligt större och mörkare (i övrigt är jag väldigt blek). Pratade med min kille om det häromdagen, eller om det som skrevs om intimkirurgin (http://www.sydsvenskan.se/kultur-och-nojen/article1534293/Marknadens-vata-drom.html), och han förstår inte alls hetsen. ”Kön är väl kön liksom” och drog en egen parallell till hur han tänker på kukar. Fittor och kukar är nice ju, oavsett hur de ser ut!

    • Precis, det är ingenting, det tycker jag idag också. Men då jag var yngre, kunde man ju få allt till att vara onormalt (min otydliga poäng som jag ville få fram), och om man inte bryter det så fastnar nog väldigt många unga (och vuxna) i det tänket. Nu tycker jag inte de är stora, de är bara olika stora och jag tycker fortfarande det är väldigt roliga att dra i den ena, för att se hur lång den kan bli 🙂

    • Menar du våra personliga bilder eller bilder i allmänhet? Om jag får svara för bilderna i detta inlägg, för min fitta, så alternerar jag mellan att delvis raka och utväxt beroende på hur jag känner. Bilder i allmänhet – tyvärr svårt att få tag på håriga fittor. Men för att avsluta så lägger vi ingen värdering i att en rakad fitta skulle vara mindre önskad än en hårig, så länge man har tagit beslut om att raka sig utifrån sina egna önskningar – men ingen skall någonsin behöva känna att de måste raka sig för att ”andra” tycker att det är så en fitta borde vara. Jag gillar att vara rakad, för att jag kan känna min egen fitta så mycket närmare, jag upplever en annan känsla när jag onanerar som rakad (inte en mer skön, bara en annan känsla). Vi vill självklart motverka den rakningshets som många kvinnor och unga tjejer ställs inför pga rådande snevridna fittideal, men det betyder inte att det enda alternativ man kan välja är det motsatta. Vi välkomnar, självklart, håriga fittor!

  2. Jag har en likadan fitta och det finns inget som är så skönt att dra i den (högra) inre blygdläppen. Det är en väldigt avslappnande känsla för mig. Jag älskar min fitta för hur den ser ut, men har fått många kommentarer om den. Bland annat en vän (före detta) som pekade på min fitta en gång i duschrummet och sa: Vad fan är det där? ”Det är min blygdläpp” svarade jag och gick där i från. Jag hoppas att hon fick dåligt samvete, för jag hade kunnat ta det väldigt hårt. Jag gjorde inte det, eftersom JAG ÄLSKAR MIN FITTA.
    Puss, tack för fittbra blogg.

  3. Fittor kan se ut t ex såhär | fitt for fight

Kommentera

