Fontänorgasm – ge mig mer!

För några år sen fick jag en fontänorgasm för första gången. Helt galet skönt.Första gången det kom så blev jag lite paff, liksom varför var lakanet helt blött? Det var ju bara jag i sängen? Sen fattade jag och helvete vad jag onanerade då!

Därifrån fick jag det nästan varje gång jag kom under en period. Jag greppade aldrig riktigt varför men kände inte att jag behövde veta heller, eftersom jag sprutade varje gång jag kom var jag ju beyond nöjd. Men sen försvann den, och det gick typ år där jag inte sprutade. Inget som bekymrade mig men ibland har jag funderat på vad som gör att det blir en orgasm med sprut.

Så idag låg jag och smekte mig själv på soffan. Jag kom några gånger i rad, och tänkte att det var för skönt för att inte fortsätta. Och så pang – sprut. Flera gånger i rad. Och det är så jävulskt skönt. Jag upplever det som att orgasmen blir starkare och sen är det upphetsande att känna hur det blir alldeles varmt och blött längs låren, och hur våt fittan är. Jag tror att jag smekte bestämt ganska högt uppe på klitoriskåpan och att mina bäckenbottenmuskler riktigt spändes ut. Eller så var jag bara redigt kåt? Eller så var det fredagstur? Oavsett vill jag bara göra det igen och igen.

5 thoughts on “Fontänorgasm – ge mig mer!

  1. Åh vad härligt! Jag upptäckte också fontänorgasmen för ett par år sedan. Jag var sprängkåt och kom flera gånger och tillslut så sprutade det. Blev också alldeles paff först. Efter det så försökte jag igen men fick inte riktigt till det, men tillslut kom jag på en teknik som fungerar för mig. Tänkte bara tipsa, man vet ju aldrig om den funkar för fler. Jag onanerar för det mesta med vibrator, men det borde ju funka hur man än gör. Så, efter att jag har kommit en första gång så plockar jag fram en dildo (innan jag investerade i en trevlig en brukade jag använda ganska grova morötter, fungerade utmärkt) och använder den samtidigt som jag fortsätter med vibratorn, och på andra eller tredje orgasmen oftast, eller när det känns bra, så trycker jag på med musklerna utåt liksom och då sprutar jag. Varje gång. Det är helt fantastiskt skönt! Jag brukar sitta på en stol när jag gör det här, på något sätt hjälper det mig att spänna rätt muskler tydligen.
    Lycka till!

  2. Skrev nyss om detta! Alltså det finns inte riktigt någon manual för hur en ska göra. Enligt mig är det jävligt mycket spärrar som ska krossas för att våga, och vi som har fitta har ju definitivt inte blivit uppmuntrade att spränga sådana spärrar. Finns inte så mycket porr med squirting heller men det finns en hel del folk som jobbar på det!! Det handlar rätt mycket om inställningen. Alltså föreställa sig att få en utlösande orgasm istället för en som ”stryps” lite. Men jag kan rekommendera att antingen vara nära att komma flera gånger men vänta och sen slappna av som fan och föreställa sig utlösning utan att tvinga fram det. Eller få en eller två klitorisorgasmer och sen penetrera. Det kanske kan funka med en kuk, fast jag tror att en måste ha något som kan styras rakt på g-punkten. Fisting funkar för vissa. Eller penetrering och klitorisstimulans samtidigt. Det är för jävla gött i alla fall, och sen tycker jag fan det är rätt politiskt att squirta!

  3. Min flickvän ska opereras för något med en slemhinna runtom livmodern (om jag förstod det rätt). Med tanke på ett tidigare tv-inslag (på någon kanal) är jag fundersam. Tv-inslaget handlade om fontänorgasmen, där vätskan undersöktes (det är inte kiss)… Där fittans inre också undersöktes med en specialkamera.

    Gynekologen i programmet uttalade sig så som att livmodern på fontän-tjejen inte såg ut som han brukar förvänta sig utseendet på en livmoder (eller om det var annan fittdel).

    Jag förstår att fittor ser olika ut, precis som kukar ser olika ut. Men tanken slog tjejen och mig… Tänk om fontänorgasm har att göra med en ”udda design” i livmodern (eller annan fittdel), så som dem sade i TV-programet. Tänk om sjukvården inte förstår sig på detta. Tänk om sjukvården opererar fel? Jag älskar när tjejen kommer så det skvätter, det vill jag ha.

    • Hej Emil! Kunskap är ju aldrig en och samma sak och varierar mellan tid länder och praktiker. En säger si annan säger så, alla refererar till ”rådande forskning”, det är en djungel därute, så jag förstår om du kanske känner dig orolig. Men, har jag fattat dig rätt om din flickvän skall opereras just på grund av hennes fontänorgasmer? Jag har aldrig hört om ingreppet förut, men det finns så mycket med fittan som jag inte vet. Kanske du skall se dokumentären tillsammans med din tjej, prata om det, då kanske det blir mer tydligt vad hon skall göra, fråga läkarna, och du får uttrycka dina frågor och funderingar som du tydligen har (och att du älskar rikliga orgasmer om det är det din tjej har). Du får gärna återkomma, om du känner för det, även om vi kanske inte kan ge dig alla svaren så kanske ett bollplank och som en lyssnande fitta ute i etern!

Kommentera

