Kära fittdagbok! Jag har varit med om värsta grejen, måste ba berätta…

Idag så satt jag och skrev inlägg till bloggen; g-punkter hit, fontänorgasmer dit och allt det där. Här skall tränas, hopp i säng, gardinen ner. Jag tänkte, att jag kanske ska sitta lite, armen kommer ju lite närmre fittan då. Lite gött glid och så börja träna. Och föga visste jag innan att jag skulle nå lite utav en milsstolpe i fittsex på egen hand. Jag får sällan g-punktsorgasmen (aldrig hänt via omslutande sex). Träningspunkt ett, med ett stadigt finger på punkten och en annan på klitoris så vips…. Orgasm! Tjoho, men ändå lite besviken. Inte så intensiv såsom jag upplever klitorisorgasmen, men denna var skön också, lite mer mullrande på någe vis. Men, tänkte här skall ingen träningstid spillas. Gör mina vanliga mooves på klitoris och så… orgasm igen – och satan i gatan vilket tryck det blev. (tiden mellan orgasm ett och två var säkert bara någon minut). När de starkaste muskelsammandragningarna gett sig märkte jag att jag är jätte klibbig och kletig, jag hade dessutom fått en ganska rejäl utlösning (inte av lubriceringen, den är ju mycket tunnare och halkigare), en ”fontän”orgasm såsom jag inte kan minnas att jag fått förr!

Jag känner mig glad, jag känner mig upplyst, och stärkt. Nu ska jag möta min partner som kommer från jobbet och berätta om min dagliga upptäckt.

Tack kära fitta för att du finns, tack livet som fört mig till detta obotliga tillstånd kallat fittcentrism. Detta tillstånd har lärt mig mer om min kropp och min njutning än vad jag åkammat mig under mina tidigare 15 år som sexuellt medveten (då jag först blev varse om att fittan var mer än en framstjärt eller en kiss).

Note to myself (och till alla er läsare): sluta aldrig att utforska er egen eller andras fittor för njutningen och den fria sexualitetens skull. Tänk på att den andra dagen inte är den ena lik, inte heller så våra orgasmer!

Kommentera

