Att se påsatt ut

Okej. Jag ogillar ordet påsatt. Men kommer inte på något bättre. Har sån satans träningsvärk, efter att ha ridit två ordentliga pass. Ljumskarna stelnar så fort jag sätter mig och vaderna krampar. Det är hårt att vara stallperson.

Igår när träningsvärken var som värst slog det mig att jag nästan skämdes lite för att jag gick runt och såg så jävla knullad ut. Lite sådär hora-skam. Pust, alltså.

Jag stapplade fram lite bredbent och stel, lite som att fittan hade svullna men trötta blygdläppar som tog plats och bredde ut sig. Sen kom jag på att jag skulle ju se stolt ut! Nu var jag ju inte stel pga oerhört mycket sex utan pga ridning, men ändå. Att ha knullat/sexat/snuskat/omslutit rejält är ju redigt gött!

/en som gillar det här med att sluta skämmas över sin sexualitet

Kommentera

