Kan du smeka mig i xxx?

Jag gillar analsex. Jag gillar att bli smekt, slickad eller att känna hur ett finger eller en buttplug kommer in i analen. Med rätt teknik, varsamhet och rejält med glidmedel kan det vara så förbannat skönt. Ibland är jag också sugen på att bli mer uppfylld, med en kuk eller en dildo.

Men alltså, jag måste göra upp med min egen analsex-skam. Varje gång jag har sex med en partner och vill föreslå analsex i någon form är det som att min skam hindrar mig. Som när jag skulle berätta för min partner att jag gärna ville att vi skulle prova att ha analpenetrerande sex. Tog hur länge som helst för att jag tänkte att ”Vad ska hen tro att jag är för slags tjej egentligen?”. Så jäkla störigt.

Idag när jag och min partner hade sex blev jag grymt sugen på att bli smekt i analen samtidigt som hen smekte min klitoris. Laddade en stund, och sa sen ”Jag skulle gärna vilja att du tog lite glidmedel på fingret och lät ett finger komma in i ….”

Hittade inte ordet. Anal känns så klinisk och osexuellt, röv så burdust och grovt. Vafan liksom. Kanske blir skäms:andet lättare att ta mig förbi om jag hittar ett riktigt bra ord. Har någon förslag på bra ord att använda?

5 thoughts on “Kan du smeka mig i xxx?

  1. Jag skulle ändå säga röv, det grova slipas ned efter ett tag och det som blir kvar vill man ändå behålla. Bra inlägg f.ö., en mycket intressant grej detta med skammen och extrema laddningen i analsex.

  2. Rumpan! Jag tycker att det är ett alldeles utmärkt ord. J och jag säger alltid rumpsex, vill du leka med min rump och så vidare. Lagom neutralt, inte grovt och inte gulligt. I text brukar jag faktiskt använda stjärt, men jag vet inte om det funkar lika bra talat.

    Känner helt igen mig i den här skammen. Så jävla dumt är det. Jag har världens mest analsexintresserade pojkvän och ändå har jag svårt att be om det. Och han har också svårt att be om det trots att anala lekar är typ hans favoritgrej.

  3. Jag håller med dig i att det är svårt att prata om, särskilt när orden är så konstiga. Ofta känner jag att även om man har gjort något (fingrar i rumpa t.ex, men kan gälla många sexuella saker som är lite tabu) så kan det fortfarande vara svårt att prata om, som att det är lättare att göra något än att vilja göra det. Mycket konstigt.
    Jag använder rumpa för övrigt, det är det ordet som känns mest vardagligt och jag tycker därmed att det är mest avspänt. Ibland använder jag ordet anal också, men det är bara ifall jag behöver benämna själva ingången.

  4. Baktill? I baken? Mellan skinkorna? Jag tycker nog också att rumpa är neutralt och bra, men då får man ju vara tydlig med att det är *i* rumpan man vill bli smekt och inte bara på.

  5. Roberts fantastiska rövsexskola | fitt for fight

Kommentera

