Ockupera din vulva och titta på fittan

Betty Dodson och Carlin Ross uppmanar oss att verkligen titta på våra fittor och känna hur de känns

 

Jag behöver den här peppen, för jag har aldrig riktigt fått till det där med klittstimulering med fingrarna och orgasmerna uteblir. Däremot kan min klitoris stimuleras ordentligt från insidan genom den berömda g-punkten och då blir det fyrverkerier. Men jag vill ju kunna klittpilla mig till himlen också, så jag tar med mig uppmaningen från filmen.

3 thoughts on “Ockupera din vulva och titta på fittan

  1. Kan inte kolla på filmen just nu eftersom jag sitter på jobbet, men en tanke väcktes av rubriken: jag vet vad som känns skönt när jag onanerar, men jag vet ju faktiskt inte exakt vad det är jag gör eftersom jag inte vet hur det ser ut. Nästa gång jag onanerar ska jag använda en spegel och kolla in vad det är för moves jag gör! Kommer dock faktiskt ihåg att jag kollat i spegel en gång för väldigt många år sedan, då jag var nyfiken på hur det såg ut när jag kom. 🙂

  2. För mig går det på alla Sätt. Men det tog ett jävla tag. Köpte in första vibrator som 16åring och fick då även min första orgasm, sedan så började jag leka m fingrarna. Man kan börja m vibrator och avsluta m fingrarna. Hjälper mest om man känner sig kåt och bara börjar smeka sig själv, sedan kan det råka gå för sig själv. Glidmedel underlättar. Men efter det så får man bättre självförtroende och nu kommer jag jätteenkelt:) lycka till

Kommentera

