Att fläta sitt fitthår

Hej kära fittdagbok,

Alltså jag var med om det märkligaste för ett tag sedan. Jag hade klippt och ansat fitthåret nån dag innan, men så när jag går in på toaletten då känner jag en enorm buske mellan benen. Säkert en 15-20 cm långt av lite sådär frizzit fitthår som jag har. Men hallå?! Jag klippte det ju nyss!!! Satt och funderade ett tag, vad tusan gör en med en buske the size of france? En gör en fläta. En tjock fläta som jag fäste med ett par hårnålar (why the pins darling?).

Det var en fittbloggares dröm det. Givet vad inspirationen kom ifrån, men betydelsen, den får jag klura lite på!

Kommentera

