Nour i Göteborg på 8 mars

Hej alla i Göteborg!

Jag är ruggit avis på er. Hittade just detta. Förstår ni?

En föreställning med Nour El-Refai på självaste 8 mars. Lite av en feministisk dröm för mig. Som jag förstår det är det gratis, ingen föranmälan behövs utan insläpp från klockan 19. (Dubbelkolla gärna så jag inte råkar ha fel).

Nour är ju helt fantastisk, kolla bara in detta:

P.S. Berätta gärna för oss om saker som händer på 8 mars, så tipsar vi om det i bloggen under veckan.

5 thoughts on “Nour i Göteborg på 8 mars

    • Åh så jävla fint! Igår önskar jag att jag kunnat dela på mig, så att en del var på Bangs fest i Sthlm, en annan på Efterfesten i Malmö och en tredje på den där fantastiska festen i Gbg!

Kommentera

