”morgonstånd”

Vi har en observation och en fråga från en läsare som söker era tankar och er erfarenhet, hur ofta av er fittbärande personer vakar upp och känner klittstånd?

Fitt-faktamässigt så genomgår liksom kroppen rutinmässiga check-ups under längre kvalitets sömn (tex nattsömn) och där att framkalla stånd (av både klitta och kuk) är en av dessa ”cheks”, och eftersom kroppen gör detta ofta så är det med stor chans att det sammanfaller med morgonen, därav just ordet ”morgonstånd”. Men en kan ju även få stånd av att en drömmer heta drömmar och liksom då blir kåt. Att då vakna med stånd behöver inte i sig betyda att en är kåt, men det kan ju mycket väl betyda det också.

Hej,
 
Jag är en bisexuell tjej på 25 år, med ett outtömligt begär för sex. När jag vaknar bredvid en kille, det må vara en tonåring med bakvänd baseballkeps eller en mogen ”sugar daddy”, och ser hans ståkuk blir jag så upphetsad att jag måste bestiga den omedelbart och i en snabb ritt brisera i en underbar samtidig orgasm med honom.
 
Men med tjejer är ett annorlunda. Jag har hittills inte upplevt att en tjej vaknar med ståklitta och är omedelbart redo för att fight. I stället är det som så att det tar en del tid att få henne redo och under tiden jag jobbar på det så blir jag naturligtvis enormt upphetsad. När vi så småningom ligger där i en 69:a och exploderar tillsammans så det är det ju också helt underbart.
 
Min fråga till er tjejer, är det någon som vaknar med ståklitta efter blöta drömmar? Om du finns, berätta mer, för detta har satt sig fast i min skalle.
 
s2,
 
Leila
6 thoughts on “”morgonstånd”

  1. Jag är faktiskt alltid väldigt okåt på mornarna, vill inte ha någon typ av sex, någonsin. Men jag märker ofta att jag är våt när jag vaknar, så jag kanske är kåt under natten?

  2. Jag är ofta lite kåt och redo att knulla när jag vaknar, i alla fall om det inte är en stressig morgon och jag måste stiga upp direkt. Det har hänt flera gånger att jag vaknar och är kåt efter en dröm och några få gånger har jag drömt att jag knullar och vaknat av att jag får orgasm.

  3. Jag har ofta morgonstånd i klittan. Och är som kåtast på morgonen. Däremot brukar jag inte vakna våt. Och så är det lite synd att man smakar lite sämre där nere på morgonen.

  4. Skönt att höra att man inte är ensam om att vakna med klitorisstånd. Har funderat en del på detta då jag faktiskt aldrig har hört nån prata om detta. Rätt trevligt och aningen frustrerade på en och samma gång… 🙂

Kommentera

