att onanera vaginalt med långa naglar

Det där med att onanera vaginalt med långa naglar, är liksom inte helt lätt alltid, eller det kanske inte blir som en tänkt sig. Alltså, jag har inte jättelånga naglar, men tillräckligt så de kan rivas och klösas med. Hade en fantastisk onanisession härom dagen, efter att ha inspirerats från ett samtal på Ligga med P3 om konsten att få fontänorgasmer eller utlösning som det kanske kan bättre kallas, så liksom testade jag lite nya tekniker och lyckades squirta ut lite utlösning (halleluja moment!) när jag fick orgasm. Istället att göra såsom min fitta automastiskt vill göra, spänna (ihop) muskulaturen så liksom spände jag ut muskulaturen (är det någon som fattar?), samtidigt som jag ganska hårt masserade/stimulerade klitoris vaginalt (här skulle jag också kunna säga stimulera g-punkten, för det råder delade meningar (?) om det är samma eller ej) och så wham – en utlösning och en hejdunrande orgasm. När en fått utlösning så känns det att det är en annan konstisens på kletet/slemmet/såsen/saften/, liksom mycket tjockare och klibbigare (och vitare). Jag grävde fram det jag hade i fittan och ville undersöka under lampan, och till en skräckslagen förvåning är den ROSA. Det var blandat med blod, vitt uppblandat med en ljus rosa färg var det där tjocka klibbet som alldeles nyss hade varit så skönt. Nu var jag inte skön, jag var orolig. Efter lite kalkyler om vad det skulle kunna vara så kom jag på att i mitt frenetiska onanerande, där njutningen överröstade ev smärta, så måste jag ha rivit och rispat lite med mina naglar inuti fittan. Lättad och smått road av mig själv, men på dagens 2Do list står det ”klippa naglarna”!

Titta den fina fittnageln, Vagina Nail Art – så klart det ska va!

4 thoughts on “att onanera vaginalt med långa naglar

  1. Jag vill höra klippet från Ligga med P3 som du refererar till! Var tror du det är möjligt att hitta?

  2. ärlig talat tycker jag att långa naglar är mer i vägen när jag ska stimulera ollonet på klitoris vid onani. Mina naglar är nästan två cm och kan vara i vägen.

Kommentera

