En metallförgylld fitta

Hej fittan, du är piercad och jag tycker att det är sjukt spännande. Hur länge har du haft din piercing?

Jag har haft piercing i typ fem år (piercingen sitter i klitoriskappan, rakt ovanför/framför klitoris ollon). aldrig ångrat att jag gjorde det 🙂

Alltså, kan inte du bara berätta lite kort om hur det var, och hur det kändes, när du piercade dig?

haha, funny story.. jag hade funderat länge på den, varit sjukt sugen och bestämt mig sen ett tag tillbaka. Till saken hör att jag och hela kroppen jag sitter på är allmänt intresserad av tatuering och piercing och ”kickar” av att göra och ha dem. Så när det väl är dags att göra den så är jag så inställd på det att jag är helt lugn och cool, det är bara det att för att på bästa sätt uppleva att göra en piercing (för mig i alla fall) så ska en vara full av adrenalin och nervös och nästan ”hög” på tanken att göra den, men det var jag alltså inte just denna gång, vilket resulterar i att när jag blir piercad så hoppar jag till lite grann och utbrister ”Oj, det kändes ju” haha, som om det inte skulle göra det! Men det gjorde bara lite ont en liten stund och så fort piercingnålen tagits ur och smycket satts dit så kändes det knappt nåt alls längre, och efter några dagar var det helt läkt och kändes toppen. En annan lite rolig grej som jag ibland får frågor om är om det inte känns konstigt att klä av sig halvnaken för att just göra den. Och ja, det som blev lite märkligt för mig var mest känslan av att när jag befinner mig på en piercing eller tatuerarstudio så får jag nåt märkligt behov att vara så jäkla cool, typ sådär ”jag är cool bryr mig inte om nåt, men har koll på allt värt att ha koll på, på ett coolt I-dont-care-sätt” typ och förmågan att upprätthålla den statusen och känslan var ju onekligen lite svår när jag sen klär av mig halvnaken och fläker ut mig på en brits med vitt papper på… och när en sen träffar sin piercare på stan eller på sitt jobb i en kassa, säger en ”Hej” då eller inte??   

Hur kom du fram till vart du ville pierca dig?

Det kändes som ett ställe som var coolt, spännande ifall det skulle göra nån skillnad med hur jag upplever ex sex och häftigt att ha den och veta om att ingen vet när jag är bland folk……

Fittan, hur känns det när du är kåt och har piercingen, liksom, hur diggar den ihop med sexet?

Asså för mig funkar det verkligen bra. Det roliga är att när jag blir kåt och därmed får stånd i klitoris, då ställer sig piercingen också uppåt/utåt, ser skitroligt ut! Den ger mig helt klart ökad stimulans. Både genom direkt fysisk stimulans men också vetskapen om att den finns, vilket jag tycker är coolt och gör att jag kan bli mer tänd ibland. Piercingen fungerar som ett litet extra hjälpmedel som hjälper till att stimulera klitoris (typ som minismå geishakulor fast för klitoris). Roligt är också att den hörs när jag får oralsex av min partner då den skallrar mot hens tänder J. Enda nackdelen är att om jag har sex som är väldigt intensivt, ex mycket smek eller knullande med mycket tryck på klitoris, eller en dildo/massagestav direkt på klitoris, så kan jag bli lite öm och känslig efteråt, det kan en ju bli i alla fall men jag känner att jag kan bli det på grund av piercingen. Men helt klart väger fördelarna över!

Finns det några high’s and low’s att ha piercing?

Piercing ska en ha om en vill det själv. För sin egen skull. Inte för någon annans. Och gör en det för sin egen skull så är det klart att finns high´s, annars skulle en inte gjort den, och dessa är lika många som antalet piercade om inte fler. Low´s är också lika individuella och något en får känna efter om det är värt att ha. Själv har jag haft piercingar på andra ställen på kroppen som jag tagit ur för att jag inte tyckt att fördelarna väger upp nackdelarna längre, men detta gäller definitivt inte den i fittan!

Om du fick säga vad du vill till alla skeptiker eller obeslutsamma fittor därute, vad skulle du säga då?

Till skeptikerna: för mig passar det att vara piercad, men inte för alla. Var gärna skeptiskt men håll dina åsikter för dig självsåvida du inte har en ärlig fråga.

Till de obeslutsamma: känn efter. Känns det mest som du vill: prova. Det går ju att ta bort. Lyssna på din kropp.

Tack fittan för att du ville svara på mina funderingar, sjukt intressant!

Finns det fler av er piercade eller på annat sätt smyckade fittor därute som vill dela era erfarenheter, eller personer som har frågor om just detta, så maila in till oss på fittforfight@gmail.com!

One thought on “En metallförgylld fitta

  1. ännu en metallförgylld fitta | fitt for fight

Kommentera

