för lite fitta?

Short note to self:

Jonas Gardell, din nya bok Torka aldrig tårar utan handskar är viktigt och jag gillar dramatiseringen på SVT. Men när du uttalar dig såhär i Faktum så blir jag besviken. WTF?

Kritiker hävdar att ”queer” blivit en politisk ideologi snarare än en sexuell identitet. Jonas fnyser:
– Det är ju så löjligt! Hela queer-grejen. Det var ju jag. Hela jag var ju queer. Sen kommer några satans akademiker och snor begreppet och gör det till en teoretisk disciplin. Grejen var att vi inte ville bli definierade och sen ägnar de hela sin karriär åt att bygga en identitet av det. Ett antal brudar som slickat minimalt mycket fitta för att ha rätt att kalla sig flator!

2 thoughts on “för lite fitta?

  1. och jag har suttit här idag och undrat varför jag inte tycker om honom… jag hade det på känn att han var en idiot (och nu är det bekräftat så tack!)

Kommentera

