Uppknäppt päls, ingenting under

Nu har jag lyssnat på denna kanske tjugo gånger i sträck. Luvz it. Tänker att sådant här kan vara sjukt bra ligga-låtar, om en gillar sleezy trams som jag gör alltså.

Adorn får mig att tänka på en kk jag hade för typ tio år sedan. Hen var kul, men också en rövhatt. Kul till exempel när min kompis berättade att hon träffat hen på den svettiga popklubben i den mörka källarlokalen som vi brukade hänga på varje onsdag. Jag var hemma och var sjuk, men kk:n var i allra hög grad där och stack ut ganska mycket i sin outfit: bar överkropp draperad i uppknäppt päls*.

Jag sprang på personen när kanske var det Bomben hade en klubb på Sturekompaniet och hen gled in i uppknäppt skinnjacka, inget under, och ba: varför hänger du med de här punkarna? *pekar på mina pandakompisar*. Obs, det var inte så vi träffades första gången men alla dessa pimpoutfits var ju helt klart mycket roande.

Noll självdistans hade denne, vilket var underhållande. Det innebar att vi på riktigt kunde ha sex till R Kelly! Även om jag blundade för  textrader om unicorns of love eller vad det var, hoppade över ”Strip for you”, men ba älskade ”The greatest sex” osv. Vi brukade lyssna på radiokanalen Lugna favoriter och bränna fast ravioli i kastrullen och sitta uppe och prata länge länge om folk vi hade crushes på. Med denne kunde jag omfamna min sleezy musiksmak.

Åh, det var så länge sen! Så länge sen att jag brukade hetsraka benen om hen ringde ett booty call mitt i natten. Så länge sen att jag typ bara brydde mig om ifall personen jag hade sex med tyckte att det var bra.

Till slut blev minusen för många. Att hen sextade delar av min telefonbok (och låtsades vara jag) var ju ett litet minus förstås.

*Jag skulle aldrig i hela mitt liv klä mig i en äkta päls. Ville bara ha det sagt.

Kommentera

