minnen av orgasm..

Orgasm
 
Det var en grå eftermiddag, tunga blöta moln utanför fönstret och skoluppgifterna hade, då som nu,
klarats för dagen och låsts in i ett skåp i mitt bakhuvud. Jag kom att tänka på något som hände mig
när jag var fjorton, då jag under en period var tvungen att dela rum med min syster. Minnet var från
en natt när jag låg vaken och väntade på att hon skulle somna så att jag kunde onanera. Jag låg
alldeles stilla och andades så tyst jag kunde, helt uppslukad av mitt brinnande fysiska behov. För att
undkomma lät jag tankarna flyga dit de ville och när de flög så jag pressade dem vidare och blev
alltmer uppslukad av mina fantasier. När mina tankar blev som intensivast så hände något oväntat;
jag kom. En liten, tyst men tydlig orgasm. Jag hade inte rört mig en millimeter, men kunde äntligen
slappna av och sova.
 
Just den här gråa eftermiddagen funderade jag på om jag kunde upprepa tricket, att komma utan att
onanera. Nyfiken men med låga förhoppningar sköt jag tillbaka stolen en smula, satte mig bekvämt,
tog ett djupt andetag och koncentrerade mig på fittan. Jag drog i musklerna kring klitoris, och visst
kändes det som att den rörde sig, som att den fick stimulans. Jag drog efter andan och kände pulsen
öka, men det var långt ifrån mitt mål. Då drog jag istället åt med slidmusklerna i en kraftig
inåtrörelse och ansträngningen strålade upp genom magen, det kanske skulle lyckas ändå. Jag
koncentrerade mig och lät slidmusklerna pulsera kring g-punkten, hettan steg i min kropp, jag sögs
allt längre in i rörelsen, grep med händerna när jag närmade mig. Och plötsligt, där hände det. Jag
kom med en okontrollerad knyck och en mindre utlösning. Orgasmen i sig var inte särskilt kraftig
eller tillfredsställande, mer som en uppvärmningsorgasm. Men känslan efteråt var underbar, jag
kände mig som att jag klarat en fantastisk idrottsprestation. Min fitta, autosexualitetens mästarinna.
Däremot var det inte optimalt att spruta utan att ta av jeansen..
 
Detta var ett gästinlägg från Is, tack som tusan för att du delat detta med oss! 
 

4 thoughts on “minnen av orgasm..

  1. Det var verkligen fint! Jag tycker dock inte riktigt om att läsa sådant för jag blir så djäkla avundsjuk! Jag har vetat att jag har klitta sedan barnsben men av någon anledning onanerade jag inte med klitorisstimulans förrän efter jag förlorat oskulden. Trots att jag var rätt kåt av mig på den tiden, innan jag blev gammal och frigid! Så min första orgasm fick jag via vaginalsex. Med en hemsk kille från ett destruktivt förhållande i mina tonår. Vad fan.

  2. Otippade orgasmer. | fitt for fight

Kommentera

