Vett och etikett

I morse på bussen på väg till jobbet lyssnade jag på veckans nya avsnitt av RFSUs podradio Sexpodden. Det handlade om vett och etikett i sängen och var så jävla bra. Jag kom på mig själv med att sitta och toksmila hela resan. När jag sen gick på vägen från bussen kostade jag på mig att skratta högt. Roligt och klokt om hur vi beter oss ”i sängen”. En del fitta en del kuk (kanske mer kuk faktiskt) och ganska mycket heterosex. Mer queer ska, enligt producenten själv, nästa veckas avsnitt vara. Längtar redan! Hela min dag blev liksom bra efter detta.

Kommentera

