Kan vi tipsa andra om bra gynekologer/läkare?

Hej!

Jag är en av de i raden som har oförklariga fittproblem. Har gått till olika gynekologer men ingen tycks kunna hjälpa ordentligt. Jag tänker att de som har hittat någon som bryr sig och gör allt va de kan för att hjälpa borde kunna tipsa oss andra.

Tänk om vi alla fittbärare tillsammans kunde skapa en lista med gynekologer/läkare/whatever som vi litar på och har fått hjälp av- i hela landet, län för län, stad för stad.

Jag tänker att ni kanske kunde göra någon slags efterlysning där folk kunde få skriva upp sina gynekologälsklingar i kommentarsfältet som en start på en liten lista?

Tack för en fantastisk och viktig sida!

Amanda

Tillägg ifrån fitt for fight: vi har en påbörjad lista här – kolla gärna och fyll gärna på med fler tips i kommentarsfältet. Det blir asbra!

2 thoughts on “Kan vi tipsa andra om bra gynekologer/läkare?

  1. Barnmorskemottagningen i Backa, Göteborg. Hade en barnmorska som hette Mariana (tror jag) som var helt fantastisk! Hade bra info om vestibulit bland annat och jag blev tagen på allvar. Rekommenderas!

  2. Både barnmorskorna och gynekologen på Sesam Sös är helt fantastiska. Efter att ha blivit påtryckt p-piller jag mått skit av sedan jag var 17, på olika ungdomsmottagningar, var det en fantastisk upplevelse att träffa en barnmorska som lyssnade och tog ens problem på allvar. Satte in min kopparspiral där.

    Och nu senast sökte jag hjälp hos dem för mina PMS-besvär. Fick fylla i en humörkalender i två månader som jag tog med till gynekologen Sule som konstaterade att jag har PMDS. Nu äter jag Citalopram veckan innan min mens och slipper både gråtattackerna och självmordstankarna.

Kommentera

