Fittdjur i havet

Hej!

Jag hittade det här fittdjuret!

/My

2 thoughts on “Fittdjur i havet

  1. Underbart! Men är det bara jag som tycker att den har formen av en kuk en kort stund?

    För övrigt är jag mycket glad över att jag hittade hit idag via Genusfotografen. Fittan måste få ta mer plats här i världen!

    Allt innehåll kanske inte faller er i smaken, men titta gärna förbi i min blogg. Jag har alltid tyckt att fittan borde få vara så mycket mer än ett undangömt fortplantningsorgan. Det ska vara roligt att ha fitta!

Kommentera

