Fittan frågar Linn

Här kommer den första fittan frågar med nya redaktionen: Linn

Om Linn hade varit en fitt-muffin hade Linn sett ut såhär.

När jag fick frågan om att ingå i Fitt For Fightredaktionen 2.0 var min spontana tanke NEJ! DET KAN JAG INTE! Efter ungefär en sekunds betänketid insåg jag att det var ett erbjudande för kul, spännande och utmanande för att någonsin tacka nej till. Och att en inte skall begränsa sig själv med en massa tråkiga gamla föreställningar om vad en kan och vad en inte kan. Så nu kör vi, ingen återvändo! Full fart framåt!

Vilket är ditt favoritord för fitta?
Fitta, det är ett bra, mustigt ord.

Är det viktigt att snacka fitta?
Ja, det är fantastiskt viktigt. Fittan måste tas på allvar, synliggöras och avdramatiseras. Jag vill hjälpa till att hylla fittan!

Berätta gärna om ett härligt eller hemskt fittminne. Eller både och.
Ett hemskt men i efterhand lite roligt fittminne är när jag en dag för många år sen, hemskt kissnödig, skulle cykla hem från stan. Jag skyndade mig och tryckte antagligen på rätt bra på sadeln för när jag väl kom hem, sprang in och slet av mig byxor och trosor stämde jag upp ett gallskrik! Stackars fittan som pressats mot trostyget hade nämligen även haft oturen att fastna där. Dagen till ära hade jag nämligen burit spetstrosor, utan tygdel i grenen. En liten bit av ena inre blygdläppen hade så tryckts in i spetsmönstret och i hasten när plagget avlägsnades, ryckts loss. Blygdläppsstackarn började blöda och jag glömde helt bort att vara kissnödig.

Aldrig mer spetstrosor.

One thought on “Fittan frågar Linn

Kommentera

