Fittan frågar Sara

Andra redaktionsfittan ut kommer här:

969457_10151416510136782_673625487_n

Om Sara hade varit en fitt-muffin hade Sara sett ut såhär!

 

Första gången jag snubblade in på bloggen tänkte jag att ja, det är ju bra. Bra för folk att läsa om fitta. Och använda ordet. Och lära sig mer. Bra för andra, men själv har jag ju den kollen jag behöver, den funkar som den ska och då ska vi inte skåda given häst i mun. Men ju mer jag läste ju mindre insåg jag att jag visste och insåg även hur fel det är att fittan har blivit tabu. Nu måste jag lära mig mer, och det måste ni också! Mer fitta åt folket!

Vilket är ditt favoritord på fittan?
Fitta! Fast gillar även ordet sköte hysteriskt mycket.. Speciellt eftersom det gör folk obekväma till mods när en talar om ”dagen du kom ut ur din mors sköte”. Poetiskt och fint. Och jättejobbigt att tala om för de flesta?

Är det viktigt att snacka fitta?
Absolut. Jag rodnar fortfarande när jag går in på fittforfight på offentliga platser, och då står det ändå bara om min kroppsdel. Vem skulle rodna om en var inne på en armblogg liksom?

Berätta om ett härligt eller hemskt fittminne. Eller både och.
Hm… Jag skulle shoppa lite sexleksaker online och var i spontanläge varpå jag snubblade över Geishakulor. Glatt ovetandes om funktion men med förhoppning om att de skulle vara megabra och roliga fyndade jag hem dem. Väl vid hemkomst testade jag att stoppa upp en i fittan. Jaha, inget nytt där direkt. En till då? hm.. Tja, jorå, tackar som frågar. Men de gjorde inget sensationellt intryck direkt.

Tills jag skulle få ut dem. Vilket var omöjligt. Testade att krysta. Jättemycket. Testade att gräva (hej, fittans vägar äro outgrundliga). Testade att gå på body combat-pass och luftsparka superhårt. Inget. Zipp. Nada. Som sista utväg erbjöd även en vän sin förälders tjänster eftersom ”hon är ju läkare iallafall”.

Så nästan ett dygn senare fick jag iscensätta det närmsta en födsel jag någonsin kommit, i familjehemmet. Krystandet togs till oanade höjder och efter 5 minuters näst-intill-artärspräckande försök nedkom jag äntligen med den två guldskatterna.

Sen dess har de legat på prydnadshyllan som ett varnande exempel på fittans urkraft.

3 thoughts on “Fittan frågar Sara

  1. Hahaha, alltså jag dör vad roligt!!!! Tur du fick ut dem till slut iaf, jag antar att det inte var värt det?

    • Det var absolut inte värt det! Men roligt att lära sig genom empiri… Som en fortsättning snackade jag med min moster ca två veckor efter incidenten, angående födelsedagspresent. Hon var lite rådvill om vad jag önskade, varpå jag sa att jag gärna önskade mig träningsgrejer eftersom jag sportade en del. ”Kanske Geisha-kulor?!” förslår hon apropå ingenting (!?). Jag skrattar frenetiskt/rodnande/jag-är-helt-okej-med-att-vi-pratar-om-fitt-träning-ish och hon hänger på. Min mor svär fortfarande på att hon inte sagt något till henne om mitt fitt-ness äventyr, men jag har grova tvivel..

      /fff-Sara

Kommentera

