Fittspaningskavalkad!

Under våren och sommaren har det kommit in en hel del fittspaningar från er läsare. Här kommer en del av dem, som en efterlängtad glass en varm sommardag!

Den här fittan med troll hittade jag på allra sista uppslaget av min utgåva av HC Andersens ”Reskamraten” med etsningar av Lars Bo. Jag tycker mycket om sagan men har aldrig tidigare lagt märke till just denna illustration.

/Hanna

DSC_1492

En pizzeria i en liten finsk stad har pyntat väggarna med blygdläppar!

/Mikaela

DSCN9485

Fittspaning på MoMa i New York!

/Karolina

IMG_0372

Det är inte varje dag man springer in i fittor när man är ute med hunden. Men just denna dag så fick vi ett möte, här i fina Umeå.

/Elin

IMG_0325[1]

Jag och vännen hoppade över grinden in på Botaniska en vårkväll under vår promenad. Uppe på en kulle hittade jag det här fitträdet! Heja fittspaningar!

/Rebecka

WP_002360

Jag spanade helt från det blå en jättefin fitta på Coops ekologiska bomullsrondeller. Sådär härligt osymmetrisk, det tyckte jag passade bra. Tack för ett bra fittforum!

/Mikaela

IMAG0426

Min kusin delade just med sig av denna supermaffiga fittspaning! Jag tyckte att den var så härligt out there – vågar ta plats liksom!

/Stefan

Cuntclub

Tack alla för era fantastiska spaningar! Vi kan aldrig få nog av fittor i det offentliga!

One thought on “Fittspaningskavalkad!

Kommentera

