Fitt on your fingah’

Vidare på fittsmycken, ytterligare en gobit finner vi här, ProudPussy ringarna! Jag minns att jag spelade i band med en klarinettist som bar en sån här ring för några år sedan, jag vet inte hur länge hon bar den innan jag kopplade; ”…vänta lite nu….! Vad är det på ringen din!?” Det var en överraskningsfitta, sånt är kul, jag hann inte ens bli generad! Såhär skriver designern själv:

 

”Att bära ringarna är att ta ställning. Att våga stå för vem du är och vara stolt!”  -Katarina Gröndahl, designer.

Proud Pussy-ringarna finns i fem olika utföranden – Tove, Leyla, Amanda, Eva och Kristina.

Kommentera

