Otippade orgasmer.

En sak jag funderat mycket på på det senaste är orgasmer.  Efter att jag läste om denna coola orgasm, och sedan även om denna häftiga upplevelse har jag undrat över hur olika orgasmerna kan vara och hur olika de upplevs av olika människor. Ett av de mest intressanta omgångarna av programmet Christer i P3 handlade om nära döden-upplevelser, och jag minns en kvinna som ringde in och berättade att hon en gång fått en orgasm så intensiv att hon faktiskt hann tänka ”det här överlever jag inte!”…

Så jag tänkte dela med mig av min märkligaste orgasm: Det började helt enkelt med en sexdröm, en väldigt lång, detaljerad och stark sexdröm. Jag minns tydligt hur fantastiskt sex vi hade, jag och en känd karaktär från en känd tv-serie om flator i Los Angeles. Jag drömmer ofta att jag hånglar med eller ligger med olika personer, men det är oftast bara fragment och avslutas inte -mer som snabba klipp i en film. Just detta drömsex fick dock sin otippade final med att jag kom -på riktigt, och i och med detta vaknade upp ur min sömn mycket häpen och nöjd över att inget annat än min hjärna fått fittan att orgasmera! Häpna var kanske också ett antal andra personer eftersom detta scenario tyvärr tog plats i en stor sovsal med våningssängar under en backpackerresa i Sydamerika.

Jag har en bekant som kommit bara av att länge smeka sina egna bröst. En annan bekant har aldrig kommit alls och en tredje får fontänorgasmer till vardags. Vad har ni för upplevelser att dela med er av? Vad har ni för otippade orgasmer i bagaget?

5 thoughts on “Otippade orgasmer.

  1. Jag trodde länge att jag var helt oförmögen att få orgasmer och var nära att bara ge upp, tills jag för några år sedan köpte min första vibrator. Nu kan jag komma på under 30 sekunder och dessutom flera gånger i rad (mitt rekord är 6 stycken, sen är jag ganska slut). Success!

    • Är det alltid med vibrator då eller även på egen hand/med partner?

      Är i samma sits, har aldrig kommit och börjar bli less på det, haha

  2. Jag har fått orgasm i sömnen flera gånger, alltid lika trevligt.
    Nåt som jag nog aldrig hade trott är att min partner är mycket bättre på att ge mig orgasm och att de orgasmerna är mycket skönare än när jag onanerar själv. Det var otippat eftersom jag alltid haft lätt att få orgasm själv och känt min kropp väldigt bra. Men så har vi varit ihop i över tjugo år och det kanske spelar in.

  3. 8/8 Internationella Orgasmdagen! | fitt for fight

  4. Övning ger färdighet | fitt for fight

Kommentera

