Ibland händer det att jag onanerar.

Med risk för att generalisera och ha fel, tänker jag i alla fall påstå att det är ett mer öppnare klimat för att snacka om att en man onanerar, än vad jag upplever att det är för en med medfödd fitta att göra.  När jag var yngre visste ”alla tjejer” att ”alla killar” bara ville knulla, och onanerade gjorde dem också. Då på högstadiet/gymnasiet var det aldrig någon tjejkompis som pratade om att dem onanerade vad jag kommer ihåg. Men jag gjorde det och säkerligen många fler med fitta i min ålder, fast de inte sa något. Visst kanske skämtades det om det någon gång, men annars var reaktionen från mina tjejkompisar under den tiden att de inte hade lust eller att de blev uttråkade av att onanera. Men jag tyckte det var häftigt att onanera. Att titta på min fitta i en spegel och se vad som händer med den vid upphetsning under onanin, hur den svällde, förändrade färg osv. Men det sa jag aldrig. Aldrig till någon. Jag höll bara med mina tjejkompisar om att det va ”jätte tråkigt” att ta på sig själv.

Jag har än idag aldrig öppet pratat om mitt eget onanerande och tänkte därför göra min onani-bekännelse här på bloggen. JAG ONANERAR! JAG GILLAR DET SOM FAN! OCH IBLAND ONANERAR JAG FLERA GÅNGER OM DAN!

Ja, alltså det sistnämnda händer ju inte varje dag. MEN det händer. Är jag pervers? Kommer mina händer bli ludna eller skrumpna bort?

Jag tror att varför mina då yngre vänner sa att de blev uttråkade av att försöka onanera var egentligen pga patriarkatet- det klimatet där unga tjejer inte ska tillfredsställa sig själva utan att det ska de göra genom sina pojkvänner. Ingen vill väl bli stämplad som slampa och promiskuös vid 14 års ålder? Ingen nyfikenhet, ingen lust. Jag sa ju inte heller någonting om min egen onani både pga skam och att jag så tydligt fått visat för mig att sprudlande nyfiken sexualitet hos unga tjejer inte uppskattades och kunde straffas på olika sätt.

Nu för tiden är skammen borta, även om jag först idag outar mitt onanerade här på bloggen. Genom mitt deltagande i en fittan-studiegrupp och genom att snacka fitta, (dela fittips, prata olika typer av orgasmer, sexuella praktiker och att fått lära mig hur stort klitoris är i sin egentliga storlek m.m.m.) har det gett mig ännu mera glädje till onanin. Det har gett en större nyfikenhet och intresse för vad min fitta gillar och hur den reagerar på olika saker och jag tänker att det är så grymt bra att gilla sig själv och att inte skämmas för att gilla att ta på sig själv! Vem tjänar på det? Inte är det jag i alla fall.

Det här var bara en onani-bekännelse. Varken välskriven eller fullständig. Men den behövde bekännas. Tack!

4 thoughts on “Ibland händer det att jag onanerar.

  1. Vad trevligt att höra lite om onani, som tyvärr fortfarande är ett så himla tabu ämne för tjejer. Onanerar själv ofta och gärna men om det ens nämns i ett samtal så får man den där blicken som tydligt säger att ”det här pratar man INTE om”… Men det borde vi göra.. prata mera, onanera mera.

  2. Onanist, javisst! | fitt for fight

Kommentera

