Färglägg fittor!

Nu är julen och nyårsfirandet över och jag kan tänka mig att jag nog inte är ensam om att känna mig lite sliten. En av orsakerna till de glesa blogginläggen! Men, FFF fick mail ifrån sexualupplysaren Annie Navjord, som har skapat en målarbok där du kan färglägga fittor och kukar! En mycket rolig och udda idé tycker vi! Min första tanke med julen så färskt i minnet, är att varför inte vara ute i god tid och införskaffa den redan nu, till nästa jul och julklapp?

Här nedan kan du se några bilder, annars kan du besöka Annies blogg sexoteket, där de alla ligger ute! You go Annie!

Målarbok

Målarbok

Färglägg fittan!

Färglägg fittan!

Färglägg fittan!

Färglägg fittan!

One thought on “Färglägg fittor!

Kommentera

