Stå och slå en drill…

Som född med fitta har jag alltid avundats mina besnoppade vänner och deras förmåga att snabbt och smidigt kissa stående. Ett fåtal personer med fitta har jag också hört talas om som begåvats med denna talang, men tyvärr är jag inte en av dem.

Jag har hört att en som fittbärare liksom skall hissa upp härligheten ett snäpp, mot naveln till (med ett redigt tag runt fittan, för den vane kissaren tänker jag mig ett enhands-V-grepp med fingrar på vardera yttre blygdläpp och andra handen nonchalant på höften)  och då få rätt vinkeln på strålen vid en utomhuskissning. Men jag har då aldrig klarat detta utan spill!

Istället för roadtrip, solnedgång och böljande veteåker med flink kisspaus i dike ser jag nedkissade lår, brallor, händer och lätt panik i och med att vätskan snabbt svalnar och kyler ner den förut så ystra kissaren…

trattKanske är hjälpen för sådana som mig nu nära?! Kanske skall en nu inför den stundande sommaren skaffa en liten tratt?

Det har länge funnits hjälpmedel för stående urinering, här kan ni läsa ett intressant reportage, närmare bestämt Allt om Stockholms Kristin Rehnqvists experimenterande odyssé genom huvudstaden! Mycket nöje.

5 thoughts on “Stå och slå en drill…

  1. ”Knäpp upp byxorna eller flytta på kjolen. För undan trosorna. Placera kisstratten försiktigt mot kroppen med utloppsröret riktat bort från kroppen”.
    Ursäkta men…”KROPPEN”? Vilken del av den? Låret? Naveln?
    När inte ens en bruksanvisning av den här sortens intimleksaker tillåter att man nämner den förskräckliga kroppsdelen med sitt rätta namn, kunde de väl åtminstone sagt vagina!

    Annars är inte jag personligen sååå tänd på idén, verkar kladdigt och obekvämt oavsett vad som påstås och hur det skulle främja feminismen förstår jag inte alls. Varför ska vi tjejer börja härma killar i nåt som faktiskt är rätt skönt om vi åter igen vågar vara just tjejer? Nog finns det killar som pinkar ogenerat men dom flesta brukar nog gå åt sidan ändå. Att få gå på herrtoan verkar inte särskilt lockande heller.
    Tänk så många gånger man har fått frågan från manligt håll om ”varför måste tjejer gå två och två på toan?” Det är ju just DET som är en tjejgrej! Inte går två killar in på samma toa, förutom dom där äckliga rännorna då, men in på samma bås?
    Tänk vad många hemliga tjejsamtal man har haft just på toan, samtidigt som man turas om att kissa eller byta binda eller tampong. Och nog har man efter ett krogbesök även utomhus dragit ner byxor, kjolar och trosor tillsammans i nån buske och fnittrat samtidigt som man låtit det strila! Själv tycker jag faktiskt att det är en skön känsla att blotta stjärt och fitta i en ljum sommarbris! Nåt för killar att vara avundsjuka på! Nej, bort med gubbproteserna! Fram för mer bara fittor i hukande ställning!

    • Håller helt med om att ”kroppen” borde bytts ut mot FITTAN eller annat mer specifikt ord i texten!

      Men också är gångerna många som jag har hukat för att kissa och fått stå eller kvist i rumpan, blivit myr-, mygg- och smådjursbiten i skinkorna eller kissat mig själv på fötterna och då hade det ju onekligen varit lättare att stå upp. Det fina är väl om valmöjligheterna finns, sen kan alla göra som de vill?🙂

      FFF-Linn

      • Jag hade visst själv glömt myrorna och även snödrivorna på vintern, så nog har det sina poänger! Men erkänn att tjejers gemensamma kisskultur i slutändan ändå slår männens! Något vi borde göra mer reklam för. Det solidariska systerkissandet!🙂

Kommentera

