Vart tog midsommarfittorna vägen?

Kära fittaktivister och annat trevligt folk!

Idag är det midsommarafton och jag undrar varför jag ser så få midsommarfittor? Tidigare somrar har vi på fittforfight fått in bilder på inskickade härliga hembyggda vulvor som det dansa igenom, dansas runt eller bara är som utsmyckning till midsommarpartyt.

Jag själv sitter inomhus, i mitt föräldrahem i Dalarna- hjärtat av midsommarfirandet i Sverige där midsommarstängerna (till lika fallosarna) reses med pompa och ståt, år ut och år in. Mensvärken sätter stopp för mitt eget firande och jag hade ju själv önskat att få bygga mig en egen midsommarfitta att få dansa igenom i år. Så har ni egna midsommarfittor- skicka över bilder så kan vi alla få glädjas åt lite fittaktivism i detta överskott av fallossymboler, där midsommarafton är årets främsta. Här är ett alternativ till snygg midsommarfitta, se här…

Kram och hej, och dansa lugnt!

Kommentera

