Att andas sig till orgasm!

Idag den 8 augusti är det självaste INTERNATIONELLA ORGASMDAGEN!

Förra året skrev jag ett inlägg där en förklaring ges till Orgasmdagens uppkomst och andra sköna länkar till orgasmtips, inlägget hittar du här.  Bättre firas väl inte denna dag med en go stund med sig själv eller tillsammans med partner/partners?!

Min kompis visade mig den här youtube filmen där Barbara Carrellas lär ut hur hen ger sig själv en orgasm genom andning. Som ni kan se i filmen, verkar orgasmen otrolig stark och häftig!

Jag har själv inte testat på övningen och kan därför inte dela med mig av mina erfarenheter men nog tycker jag att andningen spelar en stor del i vägen till orgasm. Om någon har testat på övningen så undrar vi ju självklart hur ni upplevde det!

Så länge- må gott, orgasma flott!

2 thoughts on “Att andas sig till orgasm!

Kommentera

