En tantfitta om tantrasex

Vi önskar Gott nytt sensuellt år med ett gästinlägg om tantrasex.

Rosa blomma som ser ut som en fitta

Vi har ju så himla mycket att vara emot och att inte bli invaderade av. Livet som fittbärare kan vara som ett enda stort NEJ. Jag är inte med på kommers, kvinnoförnedring och att ställa upp på. Det här är ofta så ansträngande att en knappt har kraft över till vad en vill säga JA till. Ja hallå där fittan, när trivs vi i livet?

Efter tusen år av leverne har jag hittat Tantrasex och där finns en hel del att hämta för att vidga perspektivet bort från de patriarkala glasögonen. Tantra betyder utvidga/förstora och för mig har det inneburit världens resa. Genom att stanna upp, låta tiden gå, uppleva och andas i tusen timmar blir hela jag sex och sensualitet. I tusen år har det blommat blommor med de mest häpnadsväckande färger, former i skönhet och doft. Se denna blomma i vördnad över underverket. Se och bli sedd på samma sätt av och med din partner och så sakta sakta rinner det genom kroppen en känsla, det finns något som är JA, nåt att vara FÖR och som är en rolig lek. Fittan är min i min kropp och på mitt sätt och hela jag är en enda sexsensuellfitta. Rör vid mig i handen och hela jag smälter i tusen sekunder.

 

Vill du skriva ett gästinlägg? Mejla oss en glad/ledsen/upprörd/uppmanande/rolig berättelse till fittforfight@gmail.com

Kommentera

