Att fota fittan

Fittbärare som hoppar.

I förra inlägget skrev vi om att bli kompis med sin fitta genom tantrasex. Jag provade ett annat sätt i höstas. Det började som en undran Hur ser jag ut mellan benen egentligen? Så meckigt att se ordentligt med en spegel! Jag startade Stora fittografi-projektet. Varje dag under en månad skulle jag fotografera – eller fittografera – min fitta. Hur såg jag ut? Skilde det sig åt olika dagar i cykeln? Hur såg fittan ut som kåt? Dagar då den skavde? Före och efter en dusch? Smord med kokosolja?

Jag trodde uppenbarligen att allt detta skulle synas och att jag vid månadens slut skulle ha 30 fittografier med stor variation. Men för det mesta såg faktiskt fittan likadan ut,  en skrynklig samling hud med tjockt hår runt. Min mens gjorde ingen skillnad, däremot gick det att se skillnad på en kåt fitta och en som inte är det.

En bonus var istället att variera fittans uttryck genom att låta saker runtom skymta bakom låren eller i taket beroende på vinkel. Jag började fota fittan på klubbtoatlett, på gräsmatta, på trägolv, under kjol.

För mig känns det både för läskigt och för ego att lägga ut 30 bilder på sin egen fitta till allmän beskådan på internet, men jag vill uppmuntra fler att fittografera. Även om de vackra bilderna inte visas upp har de för mig inneburit ett sätt att känna att fittan är en del av mig och inte något okänt område som bara sjukvårdspersonal och sexpartners har sett. Jag vet faktiskt hur jag ser ut och kan numer föreställa mig min fittas uteseende mer än som en buske. Jag vet var rynket samlar sig, var det finns släta partier, hur håret växer och så vidare. Ni vet på gynundersökningen när barnmorskan pratar om att fittor är som ansikten – unika i sitt uttryck. De hade ju rätt!

Vi har tidigare skrivit ett gäng inlägg om saker som gör att en blir bättre kompis med sin fitta. Här kan du läsa.

Vill du ha inspiration innan du sätter i gång? Bläddra i 1000 nudes – A History of Erotic Photography from 1839-1939. Boken är full av lekfullt fotograferade fittor, och några kukar.

Är du modig och vill dela dina fittografier? Eller har du andra tips på sätt att bli mer kompis med fittan? Mejla oss genast –> fittforfight@gmail.com

One thought on “Att fota fittan

  1. Ta makten över sexigheten – skicka sexfies – fitt for fight

Kommentera

