Klimakteriet som fittfest

Här kommer ett gästlingägg om hur underbart fittlivet blir av klimakteriet:

Tant med fittryck på tröjan och texten "granny byt fanny"

Det bästa jag vet är det fittnya klimakteriet

Att vara mamma är det bästa jag vet.

Att inte kunna bli mamma är det bästa jag vet.

Klimakteriet är det bästa jag vet.

Att mitt sex är en lek utan koppling till att få barn är det bästa jag vet.

Mina barn är det bästa jag vet.

Att vara gammal är att vara fittny och det är det bästa jag vet.

 

Vi tar jättegärna emot mer poesi om fittan, eller alla former av fittinlägg, skicka till fittforfight@gmail.com vettja!

Kommentera

