Fredagsfin fitta i ny frisyr

Det är fredag och jag har precis klippt en ny frisyr på fittan, en hårig kudde framifrån, men kort nertill så att det inte hänger över själva blygdläpparna sedan. Det här med fittor och frisyrer är ju något som gärna diskuteras, vill en vara helt slät, en oklippt virgin forest med flödande hår eller något däremellan? Kanske variera från tid till annan? (klicka för att kika närmre på bilden)

Fittfrisyrer

För håriga fittor som vill piffa utan sax finns även speciella färg-kit att köpa för en lite mer färgglad fitta. Blir det turkost denna vecka? Lila nästa?

Skärmdump från fittfärgningssida.

 

Hur stylar du din fitta? Gör du det hemma eller på salong? Med hjälp av partner/kompis?

Och det outtömliga ämnet: om en rakar och/eller vaxar: hur tar ni hand om huden så att den mår bra?

Posta tips och tankar i kommentarsfältet eller mejla något kort eller långt till oss på fittforfight@gmail.com

2 thoughts on “Fredagsfin fitta i ny frisyr

  1. Kul inlägg men känner mig mycket tveksam till begreppet ”virgin forest”???? Förstår efter googling att det betyder typ gammal orörd skog/urskog men bör det användas om könsbehåring? Tycker begreppet virgin/oskuld känns mossigt och borde fasas ut ut språkbruket eftersom det har trist innebörd och historia, att en (kvinna) skulle va skyldig något när en legat med någon. Och att en orakad fitta skulle associeras till att inte ha legat, trist tycker jag!!🙂 Älskar i övrigt ca allt med denna blogg

    • Hej! Kan absolut hålla med dig! Haken är kanske att jag har en personlig, härlig, historia med begreppet ”virgin forest” varför jag accosierar det positivt.
      Den gång jag fick höra det var det fullt av stolthet, en orörd – oförstörd – del av kroppen, något som inte måstat piffas, ansas, anpassas. Hur mäktig och unik är inte urskogen liksom?
      Med det sagt, så tycker jag du också har rätt🙂

Kommentera

