Fittan sprack – nu ger den multipla orgasmer

Vi fick ett tillägg till historierna om fittor som mår bra efter förlossning:

”Min första förlossning slutade med en sfinkterruptur, dvs sprack hela vägen och fick sys på operation. Hade ont efteråt men inte outhärdligt men när vi satte igång att sexa igen efter ett par månader upptäckte jag att jag kunde få multipla orgasmer vilket inte hände innan. Så det var en bonus. Har inte haft problem att hålla tätt men var noga med att knipa under graviditeten.
Andra förlossningen sprack jag bara lite. Är inte större i slidan (t om snävare pga allt knip) men lite hårt vid ärret i mellangården vilket också kan ömma vid t ex samlag eller tampong.
Men en annan supergrej är att mina ständigt återkommande svampinfektioner försvann efter min första förlossning! Så över lag bättre fitta än innan!

Kommentera

