Onanera mera

Jag älskar att onanera, det är en av mina topp tre bästa saker att sysselsätta mig med. Jag gillar att ha sex med andra personer också, men att onanera är ibland nästan bättre. Inte alltid, men ofta. Jag tänker inte på någon särskild när jag onanerar, jag tänker på mig, på min fitta. På hur min fitta växer och pulserar. (Fittan alltså hur jävla underbar är den inte?!)

Har funderat ganska mycket på det där med att en förväntas tänka på någon annan, gärna någon ouppnåelig. När en läser tidningar, ser på film eller annan media så verkar det som att när kvinnor onanerar så gör de alltid det för att de längtar efter någon annan, som de fantiserar om. Kvinnor tycks inte förväntas att onanera bara för att de är jävligt kåta på sig själv, för att det är skönt och avslappnade. Eller för att en är uttråkad, har svårt att somna eller har mensvärk. Nej onanerandet sker när en kvinna är ensam och längtar efter en (man) partner. Blir så trött på sådant skitsnack! Sex med andra är fantastiskt men det är fan inte allt. Och jag onanerar inte bara för att jag längtar efter någon, utan för att jag tycker det är jävligt skönt och är kåt på mig själv. Eller är uttråkad, har svårt att somna är stressad eller har mensvärk. Onani och orgasm är lösningen på allt som ni märker;)

När jag onanerar använder jag mig oftast bara av mina fingrar, kanske lite saliv eller glidmedel. Underskatta inte apotekets glidmedel, det bästa som har hänt sen kvinnlig rösträtt! Ibland rockar jag loss med en penna, en tandborste, en dildo eller en slev i plast. Annars är ju en favorit duschslangen, finns det något bättre än att onanera med ett duschmunstycke?

Vilka är era favoritonaneringsredskap eller ställningar?

9 tankar om “Onanera mera

  1. Jag fattar inte heller det där. Det är som när jag har sex med maken. Då tänker jag på oss, eller bara på nuet, det man gör. På njutningen. Inte fan fantiserar jag om några hollywoodpersoner. (inget emot folk som fantiserar, dock)

  2. Jag håller helt och fullt med! Jag har aldrig riktigt förstått det här med att fantisera om någon annan; min fantasi är synnerligen aktiv och jag har inga som helst problem med att sitta och dagdrömma, att fantisera om allt möjligt till exempel när jag lägger mig om kvällen, efter onanin och istället för att läsa, men när jag väl onanerar så är jag för fokuserad på mig själv och min kropp för att ”hinna med” någon eller något annat. Visst kan jag ibland tänka på någon sexig och upphetsande situation jag varit i förut, men då tänker jag mest på hur jag kände just då och alltså fantiserar jag om… Mig själv. 😀

  3. samma här! Jag behöver inte ens tänka.

    Älskar att titta på mig själv i spegeln. ibland bara själva fittan, ibland hela mig i synfältet. Jag känner mig helt kroppslig! De låter kanske inte så stort som det känns…Ibland bestämmer jag mig för att jag ska runka senare under dagen. Blir helt våt varje gång jag påminner mig om min plan.
    jag jämför inte sex (med andra) med runk. De e liksom två olika genrer (som absolut inte ska konkurrera ut varann!!)

    sen så kallar jag det för runka, fast att jag är tjej. De e lite mer lättsamt ord än onani, ibland.

    • Fittla himla bra uttryck! Men jag gillar onani, dels för att jag tyckte det var skämmigt att säga det när jag var yngre och att jag nu är stolt över att jag snackar om det som en självklarhet.
      /fff Lisa

Lämna en kommentar