Vad är det här?

Jag gillar rosetter, men lägg av. Det är ingen som ser ut på det här viset efter en vaxning, om man inte råkat vaxat bort sitt kön och blivit en Barbie. Typisk missvisande reklam som gör mig opepp.

Uppdatering: Pardon me, det var reklam för rakapparat.

4 tankar om “Vad är det här?

  1. Först och främst så vill jag tacka för en underbar blogg som har varit väldigt upplysande på många plan för min del, som tidigare (omedvetet) har haft väldigt lite kunskap om fittan och dess potential, och bl.a den här bloggen har inspirerat mig att söka mer information för att fylla de enorma luckor sexualkunskapen i skolan lämnade.

    Jag vet inte om ni redan har sett det här klippet, men det här inlägget fick mig i alla fall att tänka på det här inslaget; http://vimeo.com/9924049 – jag såg videon för ett tag sedan och den var en hjälp på vägen för att inse vilken skev uppfattning jag egentligen haft om hur en ”normal” fitta ser ut, och hur lätt det är att luras av bilder och photoshop.

    • Tack själv för kloka kommentarer! Å vad det värmer att höra att vi väckt din nyfikenhet, det var precis så vi också började och vi fortsätter lära oss mer varje dag. (Jag kan erkänna att flera av oss knappt vågade säga fitta högt för bara två år sen).

      Bra tips om videon och det kom väldigt lämpligt, för jag håller just nu på att researcha för ett blogginlägg om fittors mångfald och har planerat ett om intimkirurgi också. Så stay tuned!

  2. Maria, vilket superintressant klipp! Jag upphör aldrig att förvånas över hur mycket fittor osynliggörs och censureras.

  3. Barbiefitta – the worst kind of portrayed pussy | fitt for fight

Lämna en kommentar